Hvor lang tid går der, før jeg modtager min bestilling?

Leveringstiden til Danmark er 3-5 hverdage med DHL, 7-10 hverdage med Deutsche Post.

Hvilke typer levering tilbyder I?

Vi arbejder med DHL og Deutsche Post på vores pakkeleverancer. Du kan vælge en af ​​de muligheder, der passer dig bedst.

Hvordan kan jeg spore min pakke?

Når har afgivet din bestilling, modtager du et sporingslink via e-mail, så du kan spore din pakke. Husk, at det kan tage op til 48 timer, før din pakke kan spores.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende?

Vi modtager betaling via Dankort, samt kreditkort og Paypal.

Jeg har afgivet en bestilling. Kan jeg rette leveringsadressen?

Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse, skal du kontakte vores support via e-mail (kundeservice@ielm.dk) inden for en dag.

Jeg har afgivet en bestilling. Kan jeg tilføje en vare?

Vi begynder at behandle din bestilling, straks du har afgivet den. Hvis du ønsker at tilføje en vare til din bestilling, skal du afgive en ny bestilling i butikken. Vi vil om muligt forsøge at sende de to bestillinger sammen.

Hvordan sender jeg min vare retur?

Hvis en bestilt vare ikke opfylder dine krav, kan du returnere varen inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​varen ved at returnere varerne. Bemærk, at individualiserede produkter er underlagt særlige forhold, da de kun er designet til dig. Det betyder, at vi ikke accepterer afkast. Du kan returnere en ikke-personlig vare inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​varerne . 45 kr af forsendelsesomkostningerne for returforsendelsen vil blive båret af dig. Resten af ​​forsendelsesomkostningerne bæres af os. Du modtager returblanket og returmærket pr. E-mail (kundeservice@ielm.dk), kun på forespørgsel. Produkterne skal være i ubrugt stand. Tilbagebetalingen sker inden for 10 arbejdsdage efter varens kvittering. Hvis kunden returnerer alle varer, modtager kunden en fuld refusion af beløbet efter modtagelsen af ​​varen, med fradrag af fragt 45 kr (Deutsche Post) eller 89,92 kr (DHL) for levering og 45 kr fragtomkostningerne for retur . Ved retur skal kunden betale ekstra 45 kr.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil bytte min vare?

Da vores grundlæggende idé er små kollektioner, er det sjældent, vi kan tilbyde bytte af en vare. Hvis du ønsker en anden størrelse eller en helt anden vare, bør du afgive en ny bestilling eller blot returnere den vare, som du ikke ønsker. Tøj, der er gjort personligt med dit navn, kan ikke returneres. Du behøver ikke at kontakte support, før du sender en vare retur.

Kan jeg afgive en bsetilling via telefon eller e-mail?

Vi tage imod bestillinger via telefon eller e-mail. Du kan afgive en bestilling via din mobiltelefon eller vores hjemmeside.
Hvis du har flere spørgsmål, skal du klikke her