Levering og returnering

Vi tager i mod ordrer fra hele verden, når der betales med VISA, Mastercard eller Eurocard!

ORDREBEKRÆFTELSE

Når du indsender din ordre vil vi maile en indledende ordrebekræftelse til dig. Når din ordre er blevet pakket, vil du modtage en ny mail med den sidste ordrebekræftelse.

TRANSPORTOMKOSTNINGER

Gratis levering over 1500 kr

Et tillægsgebyr for levering vil blive tilføjet til din ordre. Beløbet afhænger af, hvor du bor:

Destination Pris
EU: 45 kr med Deutsche Post
EU: 89,92 kr med DHL

FORVENTET LEVERINGSTID

Destination Leveringstid
EU: 3-5 dage med DHL
EU: 7-10 dage med Deutsche Post

PRODUKTER PÅ LAGER

Alle produkterne vist på vores hjemmeside er tilgængelige med ingen forsinkelse medmindre andet er nævnt.

DISTRIBUTIONSPARTNER

Vi arbejder med DHL og Deutsche Post på vores pakkeleverancer. Du kan vælge en af ​​de muligheder, der passer dig bedst.

RETURNERING / BYTTE

Hvis en bestilt vare ikke opfylder dine krav, kan du returnere varen inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​varen ved at returnere varerne. Bemærk, at individualiserede produkter er underlagt særlige forhold, da de kun er designet til dig. Det betyder, at vi ikke accepterer afkast.
Du kan returnere en ikke-personlig vare inden for 14 dage efter modtagelsen af ​​varerne.
45 kr af forsendelsesomkostningerne for returforsendelsen vil blive båret af dig. Resten af ​​forsendelsesomkostningerne bæres af os.
Du modtager returblanket og returmærket pr. E-mail (kundeservice@ielm.dk), kun på forespørgsel.

Produkterne skal være i ubrugt stand.
Tilbagebetalingen sker inden for 10 arbejdsdage efter varens kvittering.
Du betaler 45 kr (Deutsche Post) eller 89,92 kr (DHL) (fragt) for levering af leverancen afhængigt af din leveringsmulighed.
Ved returnering skal du betale yderligere 45 kr (forsendelsesomkostninger) for returforsendelsen.

FORKERT ELLER BESKADIGET VARE

I forhold til reklamationer, iELM følger den svenske lov ("Konsumentköpslagen"). Kontakt os altid på 0040345401603 eller kundeservice@ielm.dk før du sender varen tilbage. Varen skal returneres indenfor i alt 14 dage og med en forklaring på skaden eller defekten.

RETURNERINGSADRESSEN:

DHL

Filip and Family
Acad. Serban Cioculescu Nr. 15
135200 GAESTI, Dambovita,
Roumanie

Postnord

Filip and Family
IELM / DIRECT LINK
PO-BOX 9196
20226 MALMÖ
SWEDEN

I TILFÆLDE AF UENIGHED

Du kan være berettiget til at indsende din klage via EU's digitale konfliktløsningsplatform, som du kan finde her: www.ec.europa.eu/consumers/odr.